FAQ

VEEL GESTELD VRAGEN (FAQ's)


1) Is CoachCampus geschikt voor verschillende vormen van coaching (o.a. e-coaching)?

Ja, CoachCampus is ingericht als werkomgeving ter ondersteuning van diverse soorten coachingstrajecten. Afhankelijk van de methode en de soort coaching kan er voor gekozen worden om CoachCampus enkel te gebruiken om oefeningen voor de client beschikbaar te stellen of het juist intensief te gaan gebruiken middels het inzetten van de verschillende communicatiemiddelen.

2) Is er extra software, apparatuur of training nodig om gebruik te kunnen maken van CoachCampus?

Nee, CoachCampus is geheel webbased en is overal waar een computer met internet beschikbaar is toegankelijk zonder extra software of speciale instellingen. Tevens is CoachCampus zeer gebruiksvriendelijk. Tenslotte zijn er diverse handleidingen beschikbaar met uitgebreide beschrijvingen van de verschillende mogelijkheden en functies.

3) Kan iedereen gebruik maken van CoachCampus?


Nee, alleen beroepscoaches, HR-professionals en trainers kunnen gebruik maken van de werkomgeving van CoachCampus om eigen clienten te begeleiden.   
 


4) Hoe veilig is het gebruik van CoachCampus? 


A
an de veiligheid, bereikbaarheid en gebruiksvriendelijkheid van CoachCampus is uiterste zorg besteed. De CoachCampus maakt gebruik van een beveiligde omgeving via SSL (Secure Sockets Layer is de meest gebruikte manier voor het beveiligen van electronische transacties op het internet). Tevens kunnen gebruikers enkel met een wachtwoord inloggen. Tenslotte gebruikt CoachCampus een extra veiligheidscode om gebruikers toegang te verlenen tot de CoachCampus.


5) Hoe is het met de privacy gesteld? 


Alleen gebruikers met een gebruikersnaam en een wachtwoord hebben toegang tot CoachCampus. Coaches hebben enkel toegang tot het Campusprofiel van de eigen clienten. Clienten kunnen elkaars campusprofielen niet bekijken. Standaard worden er in Campusprofielen geen persoonlijke adres-, telefoon- of mailgegevens zichtbaar gemaakt. 


6) Zijn de functies binnen CoachCampus altijd beschikbaar?


CoachCampus spant zicht in om de verschillende functies 24 uur per dag en zeven dagen per week toegankelijk te houden, maar kan dit niet voor 100% garanderen gezien de afhankelijkheid van het internet.

7) Hoe ziet mijn client dat ik (als coach) de aanbieder ben van de werkomgeving binnen CoachCampus?

Binnen de werkomgeving van de client (Client Campusprofiel) wordt standaard met een Coach Badge gewerkt waarmee voor de client meteen zichtbaar wordt (na inloggen) wie de aanbieder van de werkomgeving van het coachingstraject is. Deze Coach Badge is per Client Campusprofiel naar eigen voorkeur aan te passen.

8) Ik zoek een coach, kan CoachCampus mij adviseren?

Ja, bij CoachCampus zijn gecertificeerde beroepscoaches aangesloten die zowel face-to-face coaching als e-coaching aanbieden. CoachCampus kan bemiddelen tussen vraag en aanbod. Klik hier voor aanvullende informatie: zoek een coach.


=====

Staat je vraag niet in dit overzicht of wil je aanvullende informatie? Neem dan contact op met onze klantenservice via dit contactformulier

 

  • Logo UMCG
  • Logo Balansgroep
  • Logo Lucident
  • Logo Philips
  • Logo LVSC
  • Logo Coachlink
  • Logo Universiteit
  • Logo UvT
  • Logo Avans+
  • Logo De Baak
  • Logo ING
  • Logo Openbaar Ministerie
  • Logo TiasNimbas
  • Logo Europees Instituut