Veel Gestelde Vragen (FAQ)

VEEL GESTELDE GEBRUIKERSVRAGEN (FAQ's)


1) Is er extra software, apparatuur of training nodig om gebruik te kunnen maken van CoachCampus?


Nee, CoachCampus is geheel webbased en is overal waar een computer met internet beschikbaar is toegankelijk zonder extra software of speciale instellingen. Tevens is CoachCampus zeer gebruiksvriendelijk. Tenslotte zijn er diverse handleidingen beschikbaar met uitgebreide beschrijvingen van de verschillende mogelijkheden en functies. 


2) Het lukt me niet om in te loggen omdat de beveiligingscode niet wordt geaccepteerd, wat nu?


CoachCampus maakt gebruik van een extra beveiligingscode die slecht te lezen is. Dit is met opzet gedaan om zo eventuele geautomatiseerde wachtwoordkrakers (password crackers) het onmogelijk te maken om binnen te dringen. Nadeel van deze extra beveiliging is dat het ook voor mensen soms lastig is om de beveiligingscode te lezen. Daarom is er een optie beschikbaar om de letters uit de code voor te laten lezen.

Gebruik het luidspreker-symbool om naar de gesproken letters te luisteren. 


3) Wat te doen bij een foutmelding?


Indien er een foutmelding in je beeld verschijnt, sluit dan je Campusprofiel en probeer het later opnieuw. Mocht je na meerdere nieuwe pogingen nog steeds foutmeldingen krijgen, neem dan contact op met onze helpdesk of stuur een mail via dit contactformulier (noteer je naam en een gedetailleerde beschrijving van de foutmelding). Wij nemen z.s.m. contact met je op.

4) Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?


  • Cliënt
    : je kunt binnen de rechterkolom via de knop 'Aanpassen' - 'Profiel gegevens' - 'Wachtwoord', je wachtwoord aanpassen en mogelijk enkele andere profielgegevens. Tip: uit veiligheidsoverwegingen is het wachtwoord niet zichtbaar in het profiel. Bij invoer van een nieuw wachtwoord verschijnen er enkel sterren (net als bij een pincode) en na het opslaan van het nieuwe wachtwoord zal het invoerscherm weer leeg zijn.

  • Coach
    : je kunt binnen de linkerkolom via de knop 'Aanpassen' - 'Profiel bijwerken' - 'Profiel gegevens' - 'Wachtwoord', je wachtwoord aanpassen en nog enkele andere profielgegevens. Tip: uit veiligheidsoverwegingen is het wachtwoord niet zichtbaar in het profiel. Bij invoer van een nieuw wachtwoord verschijnen er enkel sterren (net als bij een pincode) en na het opslaan van het nieuwe wachtwoord zal het invoerscherm weer leeg zijn.


5) Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam kwijt/vergeten, wat nu?


  • Klik hier: Wachtwoord vergeten, om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Let op: dit is een tijdelijk nieuw wachtwoord, gebruik deze om in te loggen op je account en verander je wachtwoord naar eigen voorkeur via 'Aanpassen' (coaches kunnen het eigen wachtwoord aanpassen via de knop 'Wijzigen'. Tip: uit veiligheidsoverwegingen is het wachtwoord niet zichtbaar in het profiel. Bij invoer van een nieuw wachtwoord verschijnen er enkel sterren (net als bij een pincode) en na het opslaan van het nieuwe wachtwoord zal het invoerscherm weer leeg zijn.
  • Klik hier: Gebruikersnaam vergeten, om uw gebruikersnaam opnieuw naar uw mailadres te laten sturen.


6) Hoe veilig is het gebruik van CoachCampus?


Aan de veiligheid, bereikbaarheid en gebruiksvriendelijkheid van CoachCampus is uiterste zorg besteed. De CoachCampus maakt gebruik van een beveiligde omgeving via SSL (Secure Sockets Layer is de meest gebruikte manier voor het beveiligen van electronische transacties op het internet). Tevens kunnen gebruikers enkel met een wachtwoord inloggen. Tenslotte gebruikt CoachCampus een extra veiligheidscode om gebruikers toegang te verlenen tot de CoachCampus. Lees hier meer over de beveiligingsmaatregelen van CoachCampus: Beveiliging

7) Hoe is het met de privacy gesteld?

Alleen gebruikers met een gebruikersnaam en een wachtwoord hebben toegang tot CoachCampus. Coaches hebben enkel toegang tot het Campusprofiel van de eigen cliënten. Cliënten kunnen elkaars campusprofielen niet bekijken. Standaard worden er in Campusprofielen geen persoonlijke adres-, telefoon- of mailgegevens zichtbaar gemaakt. 

8) Hoe lang worden gegevens bewaard? 

De gegevens die binnen CoachCampus worden opgeslagen worden bewaard gedurende de looptijd van een gebruikerslicentie. Een gebruiker kan tevens zijn eigen gegevens deleten. Voor de gratis licenties geldt dat de opgeslagen gegevens tevens op verzoek verwijderd kunnen worden door een coach of via onze helpdesk (contactformulier: noteer je naam en gebruikersnaam).

9) Zijn de functies binnen CoachCampus altijd beschikbaar?

CoachCampus spant zicht in om de verschillende functies 24 uur per dag en zeven dagen per week toegankelijk te houden, maar kan dit niet voor 100% garanderen gezien de afhankelijkheid van het internet.

10) Ik zoek een coach, kan CoachCampus mij adviseren?

Ja, bij CoachCampus zijn gecertificeerde beroepscoaches aangesloten die zowel face-to-face coaching als e-coaching aanbieden. CoachCampus kan bemiddelen tussen vraag en aanbod. Klik hier voor aanvullende informatie: zoek een coach.

=======

 

 

HELPDESK NUMMER: 0900 - 6789 000 (80cpm - referentiecode: 26293)

 

 

Mocht je geen dringende vraag hebben, maak dan gebruik van het contactformulier, je krijgt dan binnen drie werkdagen een reactie van de Helpdesk: contactformulier

 

  • Logo Philips
  • Logo Openbaar Ministerie
  • Logo UMCG
  • Logo Avans+
  • Logo ING
  • Logo TiasNimbas
  • Logo LVSC
  • Logo Balansgroep
  • Logo De Baak
  • Logo Coachlink
  • Logo UvT
  • Logo Lucident
  • Logo Universiteit
  • Logo Europees Instituut